Zonnetrein tijdens Kleurrijk Hatert 2012

Zondag 24 juniĀ  organiseert Kleurrijk Hatert weer de jaarlijkse multiculturele manefestatie op het martktterrein in Hatert.

Doelstelling: de banden van de diverse culturen onderling verstevigen en verbeteren in een kleurrijk multi cultureel evenement.

Voor de 17e keer organiseert kleurrijk Hatert een grote braderie, rommelmarkt, infomarkt en multiculturele manefestatie op het marktterrein in Hatert. Tevens treden gedurende de gehele dag groepen en diverse artiesten op. Het overgrote deel van de de winkels in het winkelcentrum is op deze dag geopend. De winkeliers vereniging organiseert diverse attracties in en rond het winkelcentrum.

Om alle inwoners van Hatert de gelegenheid te bieden deze leuke dag mee te maken, heeft stichting benedenstad, i.s.m. de Zonnetrein, geregeld dat de bewoners van woonzorgcentrum de Zonnebaars en de bewoners van de Winkelsteeg, met de trein opgehaald worden voor een bezoek aan dit evenement. Tevens zal de trein pendelen in de wijk, zodat men optimaal gebruik kan maken van deze dienst.

Voor meer informatie over dit evenement: www.kleurrijkhatert.nl